Guidning: Havsfiske i Nordnorge står på schemat


I morgon hoppar jag in i bilen och åker till Nordnorge för två veckors havsfiskeguidning. Första anhalt blir Saltströmmen. Sedan åker jag upp till Sandbakken några dagar och sedan tillbaka till Saltströmmen igen. Rapporter kommer dagligen här på min blogg.

Dessutom har jag några egna dagar med fiske. Jag har inte riktigt bestämt ännu vad jag kommer att satsa på. Men Saltströmmens storvuxna havsöringar känns som ett spännande mål. Jag kommer också att söka efter nya hälleflundra områden vid Sandbakken.

Länk till norgefisket: www.NordNatur.se


Mvh Robert Westin

Kommentarer

Anonym sa…
När kommer inläggen från norge? Jag är intresserad av fisket där.

Populära inlägg i den här bloggen

Höstfisket 2017, Saltströmmen och Lule älv

Detta gäller för krabb- & hummerfisket i Norge